neděle 23. ledna 2011

Zachránce


Tento lak s názvem Nail Rescue (Rimmel London) je skutečný zachránce! Měla jsem problém s lámavými nehty a tak jsem se nechala zlákat podtitulkem tohoto laku, který hlásal: "pevnější nehty dny za 2 týdny" Ha! A ono to (nevím, jestli přesně za 2 týdny:) skutečně funguje...svůj účel splnil, mám ho už poněkolikáté a nedám na něj dopustit. Používám ho samotný i jako podkladovou vrstvu pro jiné laky.

Tak jsem se o něj, takhle při nedělním lakování ,chtěla podělit s vámi :)

. . .

M.

2 komentáře:

  1. Musim zkusit, musim zkusit. Já mám nehty opravdu hrozné, strašně slabé a hned se zlomí prostě. :/ Tak bych měla zkusit tento lak když ti tak pomohl. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě vyzkoušej, mně opravdu pomohl! Ale chce to lakovat fakt pravidelně a výsledky se dostaví:)

    OdpovědětVymazat