pondělí 31. ledna 2011

My Benefit products


Představuji vám mnou vyzkoušené produkty od kosmetické značky Benefit ... Po vyzkoušení několika produktů, jsem jí naprosto propadla a musím mít další:) Vím, že většina z vás asi řekne, že je to drahá záležitost...je, souhlasím, ale jejich produkty jsou zkrátka výborné!

1. That Gal - tekutý rozjaňovač tváře, lze nanést kamkoliv na tvář, kde chcete zrovna zazářit:) A nádherně voní!

2. Some kind-a gorgeous - je první věcí, co jsem si od této značky koupila, je to tuhý make-up, který při kontaktu s kůží stává krémovitý a vytvoří pudrovitý, matný povrch pleti, zatím nejlepší make-up, co jsem kdy měla. Je u něj i houbička, ale mně se osvědčilo spíše nanášení pomocí štětce na make-up.

3. Bad gal Lash - řasenka, kterou jsem tady už zmiňovala v článku o mých oblíbených řasenkách

4. Eye Bright - rozjasňující tužka na oči, má narůžovělou barvu a je skvělá do koutků očí

5. Stay don´t stray - podkladová báze pod oční stíny, zabrání vpíjení se stínů do záhybů očních víček, skvělá věc!

6. High Brow - rozjasňující tužka pod obočí, je podobné barvy jako Eye bright, ale trochu pudrovější a nanáší se těsně pod obočí, doslova smaže z očí všechnu únavu:)

7. Boi-ing - korektor, používám na kruhy pod očima i na pupínky, skvělá pudrovitá konzistence

8. Coralista - tvářenka, která vypadá v krabičce mnohem výrazněji, než po nanesení na pleť, velmi přirozená, jemně perleťová krásná barva






Co si o této značce myslíte vy, máte, znáte atd.?:) Ráda si přečtu vaše názory!

. . .

M.

4 komentáře:

  1. znám, sice vlastním jen jeden lesk, ale dodala bych k tomu jedno VELKE zatím.
    Okouzlují mě jejich tvářenky a nádherné obaly výrobků - za to si ráda připlatím;)

    OdpovědětVymazat
  2. som si istá, že dvojku vyskúšam! :)

    OdpovědětVymazat
  3. podla mna maju krasne obaly, mam od nich high beam, eye bright, ktory som este nevyskusala, chystam sa na male balenie some-kind-a-gorgeous, chcela som boing ale nejak mi nevyhovovali odtiene, a coralista sa mi zdala tmava(myslim, ze o nej hovoria, ze je vhodna aj na konturovanie, teda pokial sa nemylim) a prave som si spomenula, ze mam aj pore professional-prave ho testujem:)

    OdpovědětVymazat