středa 4. srpna 2010

Shopping spree & Vintage shoes

Včera jsme s přítelem vyrazili na nákupy nějakého oblečení pro něj. . .tedy původně pro něj, jak se později ukázalo:)
Nic si nakonec nikde nevybral, ale já jsem v HM ukořistila to nejposlednější z posledních letních slev. Ještě navíc v akci 2 kousky ze slevy za 1, no nekupte to.) Pořídila jsem tedy pruhované šaty s 3/4 rukávem, tričko, náramky a "džínové" legíny a to vše za 220 Kč.
Pak jsem ještě sehnala v MS sluneční brýle (ve slevě za půlku) s pouzdrem zdarma a od přítele jsem dostala čokoládovou masku a medový balzám na rty z Lush:-*
Na poslední fotce jsou vintage tenisky, které jsem vyhrabala na chalupě, jsou nejspíš po mámě. . . a jsou úplně jako nové:) A značka? Novesta Zlín:) Ale přijdou mi celkem fajn a jsou i pohodlné. . .

. . .

M.









3 komentáře:

  1. ... jůů ty šatky musejí být super!! :) H&M je na slevy fakt perfektní :))) ...
    Lush mám taky ráda :) o balzámu na rty tam už taky delší dobu uvažuju :)))

    OdpovědětVymazat