pondělí 9. srpna 2010

Sales & "Paris" t-shirts obsession

O víkendu jsme byli na chalupě, skoro celou dobu tam pršelo a tak nemám ani žádné fotky:(
Aspoň se musím pochlubit svým super úlovkem ze slev, plavkami z HM za 40,- Kč! Ano za tolik jsem pořídila celé plavky, které jsou na první fotce (spodní díl má na sobě ještě zlaté třpytičky, které nejsou bohužel na fotce moc vidět) a na té druhé jsou dva spodní díly plavek, které jsem díky akci 2 za 1 dostala zdarma:) K těm můžu kombinovat vršky od jiných plavek, které už mám.
Dál jsem koupila ve slevách nějakou bijou a super botky, z jejichž ceny jsem měla opravdu radost:)
A nakonec dvě trička (která teda už nebyla ve slevě:) s motivem Paříže. . .když někde taková objevím, musím je mít a v Pimkie jich mají v nové kolekci hned několik! Bylo to velké dilema:)

. . .

M.







5 komentářů:

  1. Parádní úlovky!!! Já si koupila moc hezkej vršek od plavek za 79,- o víkendu v NY! :)
    Ty trička jsou super!! :))))

    OdpovědětVymazat
  2. Nice swimming clothes!

    XxX

    Colette NN.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ty trička s motivy Paříže, škoda jen, že Pimkie není u nás v Ostravě.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné, opravdu nádherné úlovky, jak plavky tak i ty trička s motivem Paříže, vybrala jsi si krásné kousky.

    OdpovědětVymazat
  5. Trika s motivama Paříže jsou nádherná :) Plavky za 40Kč? tomu říkám super úlovek :)

    OdpovědětVymazat