sobota 24. července 2010

Rainy Friday & Parisian mood

Včerejší focení se neslo tak trochu v duchu vzpomínek na Paříž. . .Fotili jsme u kostela na Jiřího z Poděbrad než nás zlověstné mraky a první dešťové kapky zahnaly do nedaleké pizzerie:)

. . .

M.


















triko a bunda: Promod

kabelka a legíny: H&M

šátek: Esprit

boty: Diesel

deštník: Lindex

náušnice: Orsay

prsteny: Six

6 komentářů:

  1. ta fotka s nausnici je uplne fantasticka....nadhera

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky :)
    když jsem byla v Paříži, také jsem si koupila náušnice s Tour Eiffel :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pruhovaná trička vždycky fungují, pěkně sladěné detaily. Ale ty tenisky mi k tomu moc nesedí, balerínky by se mi líbily víc, nebo aspoň jiný styl tenisek.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za vaše komentáře!
    Any: Díky za názor, balerínky budou třeba příště.)Ale mě se k tomu líbí i ty kecky:)

    OdpovědětVymazat
  5. ta 4ta fotka je naprosto dokonala:)
    ---
    http://thedominica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat