čtvrtek 29. července 2010

Déjà vu?

Tyhle fotky jsou dělané už někdy v červnu (to jsem o blogu jen uvažovala:). Šli jsme tenkrát do ZOO ze Stromovky přes Trójský zámeček. Outfit je celkem obyčejný, ale ty fotky se mi líbí. . .ten most a ta loďka v pozadí mi myslím skvěle sedly k modrobílým pruhům:) A to počasí je teď taky dost podobné. . .

. . .

M.








triko a džíny: Marks and Spencer

kabelka: Esprit

baleríny: Baťa

šátek: S. Oliver

náramek: vintage

10 komentářů:

  1. pohodový outfit, určitě super na návšťěvu zoo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem za komentár :) držím ti palce, chce to čas a pôjde to! hlavne to musí baviť teba :)))

    OdpovědětVymazat
  3. jsi krásná:)

    pěkný pohodový outfit.

    OdpovědětVymazat
  4. Máš moc pěkný náramek. Fajn outfit. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju!!! Vaše komentáře mě moc těší a povzbuzují:)

    Tom: Díky, náramek je po babičce, když jsem ho poprvé uviděla, připadal mi takový "chanelovský" :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky, nádherný outfit ;)

    OdpovědětVymazat
  7. ... příjemný a jednoduchý outfit :) moc fajn!!
    Miluju šátky ... všemu dodají takový správný půvab :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Angel: Děkuju a s těmi šátky souhlasím... mám je moc ráda, dají se skvělě kombinovat a změní ihned celý outfit.

    OdpovědětVymazat