neděle 6. února 2011

My 5 steps to remove make-up

Moje nejoblíbenější a nejosvědčenější odličovače make-upu...

1. step: Démaquillant Express Yeux sensibles (Yves Rocher) je opravdu NEJlepší odličovač očí! Spolehlivě odlíčí i voděodolnou řasenku, je dvoufázový, nedráždí oči, prostě doporučuju:) Plus používám tyhle maxi odličovací tampony Ebelin z DM. Jsou super, hlavně pak na odlíčení celého obličeje pleťovým mlékem nebo pleťovou vodou.

2. step: Purete Thermale 3 en 1 (Vichy) je super multifunkční odličovač. Na cesty si ho beru i na odlíčení očí, ale normálně ho používám jako druhý krok při každodenním odlíčení jako pleťové mléko. Jednou jsem ho dostala zdarma k nákupu výrobků Vichy a od té doby na něj nedám dopustit:)

3. step: Sensibio H2O (Bioderma) je klasika. Myslím, že tuhle micelární vodu ani moc představovat nemusím, většina z vás ji má také mezi svými top odličovadly. A kdo nezná, tak jen mohu říct, že je pro citlivou pleť je prostě výborná. Já jí používám na obličej, na odličování očí mi přijde ale málo účinná.

4. step: Sébium Gel moussant purifiant (Bioderma) je určen na smíšenou až mastnou pleť, ale zároveň vyhovuje i mé citlivé pleti. Je jemný a krásně pleť vyčistí. Nanesu vždy malé množství na obličej, pomocí vody napěním a smyju houbičkou z DM. Tenhle gel používám večer i ráno.

5. step: Normaderm peelingový gel (Vichy) používám jen tak jednou týdně. Obsahuje hrubší částečky a při častějším používání pleť trochu vysušuje. Ale jako peeling pro větší vyčištění mastnější pleti je super.Opět ho smývám pomocí DM houbičky, která odstraní i ty hrubší zrníčka.



Už jsem vyzkoušela opravdu řadu přípravků na odličování a tahle kombinace mojí smíšené a ž mastné a zároveň citlivé pleti momentálně vyhovuje nejvíce. A co vaše top odličovače? :)

. . .

M.

9 komentářů:

  1. super článek, odličování je má noční můra, obzvlášť po nějakém večírku, kdy mám toho na sobě opravdu naplácaného hodně:D
    můžu se zeptat kolik tak stojí ta 1? Potřebuju to, jestli je to opravdu tak skvělý!!;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jezis to pouzivas vsetky tieto ? :) niekedy sa hnabim, ze ja som ku kozmetike absolutne lahostajna. ja pouzivam len odlicovacie obrusky od Nieva.. su dokonale, nedrazdia, nie su mastne, nie su prilis mokre a dokonale odlicia aj vodeodolnu spiralu jednym tahom !

    OdpovědětVymazat
  3. TinaRose´s: stojí normálně asi 200, ale občas mají akci a stojí kolem 100, ale je fakt nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela:)

    Katka: mám opravdu citlivou pleť a kupovat kosmetiku na pleť z drogerie jsem už před několika lety vzdala, musím mít většinu z lékárny...ale odličovací ubrousky jsou určitě dobrá věc, na cestách je někdy taky využiju a když ti vyhovují, tak buď jedině ráda, že ti k odlíčení stačí jen 1 step .)

    OdpovědětVymazat
  4. Bioderma Sensibio je také mezi mými top odličovači. Já si s ní odlíčím dobře i oči. Ještě mi vyhovoval odličovač od Lorelu Triple Active

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek. Odličovač očí z Yves Rocher jsem taky měla, byl dobrý, ale teď používám dvoufázový od Ryoru a ten mi více vyhovuje. Jinak Vichy patří taky mezi moje oblíbené značky.

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně dobrý článek takový mám ráda :)))!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  7. MAME celkom podobny ritual aj co sa tyka vyrobkov, cize chvalim:))vyborna starostlivost:)

    OdpovědětVymazat
  8. no, ja teda som fakt lenivec co sa tyka odlicovania, nejdem ani hovorit, ale to od Vichy zelene vyzera zaujimavo :)

    OdpovědětVymazat